świeże opony zimowe Nokian WR A4 zostay zaprojektowane pod ktem zmiennych warunkw cechujcych polsk zim.


nowe sportowe opony Nokian WR A4 oferowane przez najmocniej wysunitego na pnoc producenta odpowiednio cz doskonae waciwoci jezdne z bezusterkow przyczepnoci zim. Lamelka Functional Performance Siping i mieszanka gumy Performance Traction Silica to wyłącznie podstawa, na ktrej budowane s innowacje wykorzystane w tych niezrwnanych oponach zimowych asygnowanych do jazdy zim i w szybko zmieniajcych si temperaturach wystpujcych w Polsce. Zapewniaj one doskona stabilno w czasie burz nienych, na bocie poniegowym, w ulewnym deszczu i na spalonym socem asfalcie, ktry zachca do szybkiej jazdy. Inspirowana natur lamela Centipede Siping umieszczona na rodkowym ebrze to innowacja wprowadzona poprzez firm Nokian Tyres zapewniajca zim dodatkow przyczepno. Postrzpione lamele 3D przypominajce stonog wczepiaj si w nawierzchni, maksymalizujc przyczepno na niegu i stabilno prowadzenia.






Pynna, bezproblemowa jazda.


Asymetryczna rzeba bienika wykorzystana w oponach Nokian WR A4 zezwala na skrupulatne kierowanie i sprawia, e opony lepiej reaguj zarwno na drogach czarnych, jak i pokrytych botem poniegowym. Doskonae prowadzenie i kontrola nad wszystkimi czynnikami wystpujcymi zim s moliwe dziki kilku innowacjom i przeważnie dziki technice Functional Performance Siping, ktra sprawia, e kady obszar, kada kostka bienika i kada lamela uyta w stylowej rzebie bienika peni okrelon, zaprojektowan komputerowo rol. Sztywny zewntrzny bark opony, lamela Centipede Siping w czci centralnej, a także dopasowanie lameli do obszaru opony, ktre jest w peni produktywne rwnie na wewntrznej krawdzi, to czci skadowe pozwalajce oponom Nokian WR A4 toczy si bezpiecznie i komfortowo. Potężny i nieelastyczny zewntrzny bark pozwala zachowa kontrol przy wyszych prdkociach. Bloki bienika o rnych rozmiarach pozostaj nieruchome w trakcie wzrostu prdkoci, poniewa s cile ze sob poczone wypornikami. Blokujce lamele 3D blokw bienika zwikszaj nieelastycznie poprzeczn.




Najwysza przyczepno na niegu – lamela Centipede Siping.


Obszar centralny jest zdominowany poprzez potężne podune ebro, skadajce si z blokw bienika z postrzpionymi lamelami, ktre przypominaj lady pozostawiane poprzez stonog. Naprzemienny, trjwymiarowy ukad lameli Centipede Siping oferuje najwiksz powierzchni styku i jest w peni sprawny przy rnym skrcie k, zwikszajc przyczepno na niegu (take topniejcym), oraz pozwala zachowa wiksz kontrol.



Przyczepno jest niezmienna i logiczna. Kierowca moe bez trudu wyczu kiedy nastpi jej utrata, co jest szczeglnie przydatne podczas prędkich manewrw na drogach liskich od niegu i bota poniegowego. Ebro ma take specjalne części konstrukcyjne na kocach blokw ograniczajce moliwo ich ruchu. Pozwala to obniy opr podczas toczenia i w wyniku czego ograniczy spalanie paliwa i zwikszy wytrzymało na zuycie” – mwi Seppl.



Umieszczone na wewntrznym barku ebra w ksztacie opatek wentylatora wraz z funkcjonalnymi blokami bienika i rowkami w ksztacie naci efektywnie odprowadzaj nieg i boto poniegowe od powierzchni styku. Lamelki ustawione pod rnymi ktami zapewniaj stosowny przyczepno wzdun i optymalne przyspieszenie, szczeglnie na niegu. Spore rowki wzdune zapewniaj przyczepno boczn. świetna przyczepno zim jest jeszcze lepsza dziki bienikowi blokowemu na wewntrznym barku ebra rodkowego. Znajduj si te na nim specjalne części konstrukcyjne i lamelki. Mae bloki bienika s gsto poprzecinane lamelami i rowkami umieszczonymi naprzemiennie po lewej i prawej stronie.

Nokian WR A4 235/45 R17 97 V

od 462.87 PLN